ŽELITE LI DA POBOLJŠATE  SVOJU KONDICIJU?


Život / субота, јул 10th, 2021

Nije zaista teško biti zdrav! Doktor vam je rekao da treba da vežbate? Primećujete da ste manje aktivni i to vam smeta? Ali nemate motivaciju da uplatite teretanu, ili uplatite mesečnu članarinu, a odete samo jednom na trening?

Kondicija je osnov zdravog života, teško se stiče, a lako se gubi. Ako imate dobru kondiciju, imate više energije za svakodnevnu rutinu. Ako ste svesni nedostatka svoje kondicije, a da ništa ne preduzimate po tom pitanju, ima jedno jednostavno rešenje za vas! Kupite sebi sobnu biciklu, ona je najbolja investicija za vaše telo. Povećaćete fizičku aktivnost, a i smanjiti višak masnoće. U slučaju vožnje sobnom biciklom, vi štedite zglobove i kolena, štedite kukove i članke, a povećavate mišićnu masu. Povećavate kapacitet pluća, pospešujete rad srca. Smanjujete rizike nastanka nekih oboljenja, kao što je dijabites tip 2, nekih srčanih oboljenja, smanjujete holesterol u krvi. Snižavate krvni pritisak, a ojačavate imunitet i ubzavate probavu. Ritmičnost okretanja pedala povećava lučenje seratonina ( hormona sreće ), čime se ublažava napetost i izaziva osećaj mira. Takođe se oslobađa i endorfin, što dovodi do osećaja zadovoljstva. Vožnjom se oslobađate stresa i poboljšavate san. Vožnja se preporučuje kao postoperativni oporavak. Mislim da je, iz svega ovoga, lako izvući zaključak koliko je bitno izdvojiti 30 minuta vašeg vremena, u toku dana, da se dobro oznojite. Počnite već danas, jer je vožnja sobne bicikle dobra rekreacija za kondiciju i dobar lek za vaše telo.

ODVEZITE SE DO LEPOG TELA

Vožnjom sobnih bicikli, ljudi misle da mogu smršati. Da, mogu malo i to samo uz ostale aktivnosti i korigovane ishrane. Ne postoje vežbe od kojih mršavite! Svi mrzimo reč „ dijeta“, zato što nas odmah podseća na izgladnjivanje. Zato treba govoriti o pravilnoj ishrani. Idealna tela se ne rađaju, ona se stvaraju. Pravilan plan ishrane, stručno će vam prepisati nutricionista, uzimajući u obzir vaše godine, vaš hormonalni status, vašu krvnu sliku, vaše zdravstveno stanje kao i vaš posao, kojim se bavite. Gubitak kalorijske vrednosti se ne postiže ne jedenjem, već balansiranom ishranom i vežbom. Tamo gde skinete višak masnoće, vežbom razvijate mišiće i zatežete telo. A znam odlično koliko vas mrzi da krenete u teretanu i da vežbate. A znam i to, da vi znate, da samo zajedno ova dva faktora – vajaju lepo telo! Zato, pravo u radnju po sobnu biciklu! Ko zna, posle se možda odlučite za još neke fitnes sprave, poput pokretne trake.

Evo šta treba da imate na umu kada kupujete sobnu biciklu! Pre svega, imajte poverenje u prodavca. Ne verujem da će vas posavetovati loše! Imajte na umu da je ovo dugotrajna investicija. Ne zaboravite da je veličina bicikle važna. To je prvi uslov koji morate ispuniti. Zatim, obratite pažnju da li je horizontalna ili vertikalna, da li je klasična ili elektronska, kakav je displej, da li ima programe za vežbe, kakav je kočioni sistem, koji izvor energije troši. Obavezno morate prilagoditi sedište i pedale prema sebi i svom telu. Nije toliko bitan oblik sedišta, koliko je bitna  njegova širina. A to vam diktira vaša širina sedalnih kosti. Žene imaju veću širinu kukova. Pedale moraju da lepo prianjaju vašem stopalu, visina sedišta treba da odgovara dužini vaše noge. I za tili čas, spremni ste da lako vozite do lepo zategnutog tela iz vaših snova!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *