Neverovatan izum za trčanje u kućnim uslovima


Zanimljivo / понедељак, децембар 9th, 2019

Trčanje kao izuzetno dobar oblik fizičke aktivnosti pomaže rešavanju svakodnevnog stresa ali i dobijanju tonusne figure. Trčanje može uspešno zameniti druge vežbe i sagoreti mnogo kalorija. U kratkom vremenskom roku ne samo da smanjujete vašu telesnu težinu već dovodite vaše telo u formu a takođe pomažete kardiovaskularnom sistemu. 

Dobra vest je da se ovom fizičkom aktivnošću možete baviti tokom cele godine, uz pomoć neverovatnog izuma – trake za trčanje. Ona pomaže da u kućnim uslovima ili teretani nastavite sa vašom aktivnosti ukoliko je napolju ružno vreme ili više volite toplu atmosferu doma, zatvoren prostor od prirode. 

Traka za trčanje kao kućna alternativa

Lako ju je postaviti u svaki dom jer ne zauzima puno prostora. Na tržištu možete pronaći u ponudi preko stotinu različitih traka za trčanje, prema funkcionalnosti, veličinama, boji, dizajnu i naravno ceni. Pregledajući razne modele po internet stranicama ili u radnjama specijalizovanim za prodaju ovog uređaja, ovaj naizgled jednostavan izum u vašim glavama se može pretvoriti u sasvim inovativnu futurističku tehnologiju. Vodite računa prilikom kupovine o nekoliko kriterijuma.

Na šta treba obratiti pažnju prilikom kupovine trake za trčanje

Čak i za manje novca možete pronaći model sa naprednom funkcionalnošću koji će savršeno odgovarati za vaše potrebe. Najkvalitetnije trake za trčanje treba da pokazuju pređenu udaljenost, vremenski period treninga, potrošnju vaših kalorija, otkucaje srca i trenutnu brzinu. Postoje i funkcionalniji opremljeni modeli sa sklopivim rukohvatom, različiti parametri sa mogućnostima brzog starta i menjanja brzine, LCD ekrani sa osvetljenjem koji pružaju dodatnu rekreaciju prilikom treninga koji možete kombinovati sa gledanjem vaše serije ili slušanjem omiljene muzike. 

Zatim, u ponudi možete naći i odlične modele koji u sebi imaju mogućnost da se krećete po traci glatko sa izuzetnim smanjenjem buke čak i pri velikoj brzini. Takođe, bitno je da model poseduje i više nivoa za promenu ugla, nagiba podloge koja treba biti lagana. 

Kako pravilno trčati na elektronskoj traci

Ne zaboravite da se kao i pre svakog drugog treninga, i za trening na traci za trčanje dobro fizički pripremite. Dakle, nemojte odmah krenuti sa naglim startom već se prvo zagrejte. Preporučuje se lagana šetnja nekoliko minuta, a zatim ubrzavanje ritma, maratonski šprint pa usporavanje kako biste dozvolili da vaše srce pumpa krv i pripremi telo za trening po intervalima. 

Ako ste brzo trčali 1 minut, onda dozvolite sebi 5 minuta usporavanja. Postepeno povećavajte broj koraka i ritam u minuti. Na primer, ukoliko vam je cilj da učinite 90 koraka, a vi radite 70, to znači da svake nedelje treba da vršite lični test opterećenja i dodajete po nekoliko koraka više kako biste došli do fokusnih, željenih intervala. 

Beležite rezultate svake nedelje. Kako budete napredovali u trčanju na traci, umesto da povećavate brzinu trčanja, vi povećavajte i igrajte se sa nagibom, isprobavajući različite opcije ali ne zaboravite da vežbate sigurno i da dramatično ne promenite režim povredivši se. 

Konzumirajte tečnost

Pošto u zatvorenom prostoru nemate efekat hlađenja i strujanja vazduha, vi ćete se više znojiti, a samim tim gubiti više tečnosti. Vaši otkucaji srca će biti učestaliji zbog veće upotrebe vaše snage, i zato ne zaboravite da konzumirate više vode nego uobičajeno kako ne biste dehidrirali. Postignite željenu formu uz pomoć trake za trčanje i zabavite se. 

  

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *