Koja je najbolja sprava za trening nogu?


Vesti / уторак, новембар 21st, 2017

Bilo da ste biciklista amater ili iz hobija džogirate i hodate ili ste član uduženja planinara, trenirate za maraton, u svim slučajevima morate imati izdržljive i jake noge.

Opet, možete hodati i deset kilometara na dan, voziti bicikl ipak neće vam puno značiti ako preskočite vežbe jačanja nogu. Vežbajte noge jednostavnim i efikasnim vežbama poput čučnjeva, iskoraka, podizanja nogu u stranu.

Prisetimo se da sve vežbe za bodibilding, fitness ili aerobik i za muškarce i za žene zahtevaju simetriju i ravnotežu gornjeg i donjeg dela tela. Ako zanemarite mišiće nogu, nećete mrdnuti dalje od preliminarnih serija na takmičenjima.

Povećanje rasta mišića

Najčešće vežbe nogu pretpostavljaju složene pokrete, što znači da je aktivno uključeno više zglobova. Na primer, čučnjevi i iskoraci zahtevaju uključivanje kolena i zglobova kuka i tu važi pravilo – što više ponavljanja serija to više mišića vežbamo.

Opterećenje mišića uzrokuje razgrađivanje i oslobađanje hormona rasta. Što više mišića vežbate u jednoj sesiji, to se više hormona rasta oslobađa u telu što automatski stvara potencijal za ukupni rast mišića kako u nogama tako i u drugim mišićima, uključujući grudne mišiće, mišiće leđa i ruku.

Metabolički sistem

 Rad više mišića istovremeno sagoreva kalorije. Ne biste verovali koliko kalorija se potroši vežbanjem donjeg dela tela, istezanjem, čučnjevima, iskoračajima.

Ako u sastavu telesne mase imate više mišića, metabolizam vam je ubrzan i zdrav na duge staze. Mršavo telo sagori više kalorija tokom jednog dana – bilo da vežbate ili ne. Na kraju, u slučaju mršavijeg tela mnogo je lakše održati ili izgubiti telesnu masu.

Leg Master kao rešenje

Možda ste čuli za spravu za treniranje nogu – Leg Master. Bilo da imate slobodnih 5 minuta ili pola sata dnevno, ova sprava je idealna za sve one koji su odlučili da uštede neki dinar tako što neće otići u teretanu jer će i kod kuće imati odličnu spravu za vežbanje nogu.

Leg Master je sprava koja ima karakteristike sobnog bicikla i trake za trčanje. Ako ste jedan od srećnika koji su posetili ovaj sajt i kupili ovu odličnu spravu, a ne znaju njene prednosti, evo informacija.

Korist od vežbanja mišića primicača

 Mišići  u predelu trupa odlikuju se pljosnatim oblikom i dugom, tankom tetivom (aponeurosis). Skeletni mišići imaju veoma bitnu ulogu u našem kretanju, njihova funkcija je raznolika, tu su pregibači (fleksori), opružači (ekstenzori), primicači (aduktori), odmicači (abduktori), uvrtači (pronatori), izvrtači (supinatori) i obrtači (rotatori).

Primicači su mišići koji se nalaze sa unutrašnje strane naših butina i izvode pokret približavanja jedne noge drugoj. Ako ti mišići nisu dovoljno razgibani teško je podići nogu na stranu – mišići se suviše rano zategnu i pokret noge je otežanPri svim pokretima kada je neophodno napraviti pokret na stranu, dolazi do zatezanja pomenutih mišića, a tada mišići leđa pomažu u izvođenju pokreta, najčešće kada se noga iz zgloba kuka teško pokreće, mišići leđa pokušavaju da pomognu. U ovom slučaju prevelika opterećenja nadražuju nerve koji iniciraju bol.

Zato problem nije u napetim mišićima leđa već u nedovoljnoj pokretljivosti mišića nogu koji umanjuju pokretljivost kukova. Stručnjaci kažu da upravo iz ovog razloga „ mišići nogu se trebaju istezati do granice bola i pokrete izvoditi u zglobu kuka, ne u lumbalnom delu kičmenog stuba koji treba da bude stabilan.

Osnovna funkcija mišića leđa je obezbeđivanje stabilnosti kičmenog stuba“. Treniranjem baš tih mišića unutrašnjih bedara gradite bolju potporu oko bokova koji su strašno važni za dobro držanje tela i time usporavate propadanje kukova koje će tokom vremena neizostavno doći. I još nešto, vežbanjem i jačanjem mišića butina i unutrašnjih mišića bedara (adductor brevis, adductor longus i adductor magnus) sprečićete smežuranost kože.

Dalje, mišići primicači igraju veliku ulogu u cirkulaciji krvi (deluju kao pumpa između donjih delova ekstremiteta i srca) zato vežbanjem ovih mišića nema oticanja nogu, nema zadržavanja vode u organizmu i smanjuje se količina celulita na nogama koja nam toliko smeta.

Kako do jakih i lepih nogu?

LegMaster je jednostavna sprava za vežbanje mišića nogu i zadnjice na kojoj širite i skupljate noge iz stojećeg položaja. Evo kako ukratko slikovito izgleda rad na ovoj spravi: klizanje nogama ka spolja i unutra po čeličnoj šini. Ova aktivnost ume da bude isprva neobična, ali zato je i predviđeno kraće vreme vežbanja od minut-dva, da se ligamenti i kolena ne bi opteretili. Vreme izvođenja vežbe je jednostavno pitanje vaše bezbednosti.

Dok vam noge klize po tvrdom čeličnom okviru, bez ikakvog spoljašnjeg uticaja, jačinu i brzinu kretanja sami definišete. Sami pokrećete noge prema vani, zaustavljate pokret i menjate smer, kližete prema unutra.

Ono što je najbolje u vezi ove sprave je da je potrebno samo par minuta dnevno kako biste zaista oblikovali mišiće nogu i potpuno izmenili nabolje sopstveni izgled – smanjićete naslage sa stomaka, preoblikovati bokove bez potrebe za teškim vežbanjem u teretani. Sve što treba je biti uporan i raditi jednostavne pokrete svakog dana.

Ne samo mišiće nogu, vežbajte i mišiće zadnjice

Koliko puta smo čuli od naših prijateljica da ne uspevaju postići cilj iako drže dijete mesecima. Zaboravljaju da ishrani dodaju vežbanje mišića nogu. Žene koje vežbaju često ne dobijaju željene rezultate po pitanju čvrstoće stražnjice (gluteusa). Na treninzima su često vežbe skoncentrisane samo na problematičnu muskulaturu, umesto da se problem sagleda šire -analizirajući celokupno držanje tela.

Uz Leg Master, spravu za noge i zadnjicu na kojoj trenirate u dnevnom boravku postižete sigurne rezultate! Da bi povećali volumen zadnjice morate naučiti držati telo u pravilnom položaju i ojačati mišiće trbuha i donjeg dela leđa. Izbor vežbi je potrebno prilagoditi fizičkom stanju osobe i nivou utreniranosti.

Ono što je važno to je da budete uporni i radite na spravi Leg Master: u kontinuitetu 3 serije po 60 sekundi sa pauzama. Važno: vežbe pretvorite u naviku uz dijetalni režim na primer hrono ishrane, budite strpljivi i imajte na umu da treba puno napora do lepih nogu i jakih nogu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *